missjohannaaz

Direktlänk till inlägg 1 juni 2017

Första inlägget...

Av Johanna - 1 juni 2017 23:51

Hej och god kväll.


Jahopp detta är mitt första inlägg på min nya blogg här.
Ska bli kul att ta upp bloggandet igen.


Nu ska jag berätta om min dag.
Sedan ungefär en månad tillbaka så har jag haft ont i munnen, pga att jag bet av en bit av  min tand - när jag åt en Polly.


Jag tänkte inte mer på det, utan borstade som vanligt mina tänder fram till typ för två veckor sedan då jag började känna smärta i munnen och tog då värktabletter som fungerade.

Kunde känna blod smak efter tandborstning och jag kände bara att det var äckligt och vidrigt.


Tro inte att jag, mitt dumma nöt, ringde till tandläkaren.
Åh nej, jag gick runt och önskade visst att tandvärken skulle gå över av sig självt.
Ack så fel jag hade!


För att göra en historia kort så hade jag bestämt mig redan igår kväll (31/5-17) att jag skulle ringa tandis det första jag gjorde som idag då, 1/6-17 och fick en tid idag 14.10

Fick med mig min tjej kompis Madde som moraliskt stöd.


På riktigt jag trodde att jag skulle dö.
Jag var väldigt nervös när vi satt i väntrummet.
Tack och lov fick jag träffa en, trots allt trevlig och bemötande läkare som skrev ut lite starkare smärtlindring till mig.   


Senare skjutsade hon mig till min livskamrats jobb så att jag kunde hämta bilen och åka och hämta ut min medicin samtidigt som jag passade på att köpa mig en ny foundation med.
Kollade även runt inne på Hemtex men hittade inget fint, så vi får kolla nere i Halmstad City en annan dag.


Alltså vi fick ett present kort på Hemtex av min mormor och morfar i julklapp, de gamle tokfransarna   




 

Well this is me.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Johanna - 18 oktober 2017 15:03

Av Johanna - 18 oktober 2017 14:49


Hej allesammans.   Hoppas att allt är väl med er? Med mig är det bara bra.Jag har jobbat mycket nu, därför har jag inte kunnat skriva lika mycket.Så nu  passar jag på innan jag ska laga mat, duscha och vila innan det blir natt jobb i natt.   ...

Av Johanna - 29 augusti 2017 23:07

Hejsan alla.För typ en vecka sedan så kom vi hem från semestern, jag ville inte jag trivdes bra i Kosovo.Tycker om människorna där, de är så vänliga och genom snälla.Och det är galet billigt där (i alla fall för oss som kommer från utlandet)      ...

Av Johanna - 29 juni 2017 15:16


God eftermiddag.   Ikväll blir det fyra timmars kvälls jobb med en ordinarie personal. Men innan jobb så får det bli en kopp kaffe.       Ha en bra eftermiddag/ kväll .. Kram J. ...

Av Johanna - 28 juni 2017 22:38

Hej och godkväll.   Det var ett tag sedan jag skrev här men har haft fullt upp med sjukt barn och jobb. Här i helgen så var mina päron här tillsammans med min mellersta syster och dagen innan så köpte vi en cykel till N.   Igår kväll var en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards