missjohannaaz

Alla inlägg under oktober 2017

Av Johanna - 18 oktober 2017 14:49

Hej allesammans.

 

Hoppas att allt är väl med er?

Med mig är det bara bra.
Jag har jobbat mycket nu, därför har jag inte kunnat skriva lika mycket.
Så nu  passar jag på innan jag ska laga mat, duscha och vila innan det blir natt jobb i natt.

 

Just det, har fått gå brevid på ett nytt ställe  där jag även fick höra att jag är jätteduktig enligt mina kollegor  

Ja men jag ska ärligt talat säga att jag är inte förvånad, då jag faktist ändå har jobbat några år som uska nu .

 

Vad ska ni andra hitta på ikväll/i natt?
Vad jobbar ni med?
Jag har en dräm som jag skall förverkliga inom en snar framtid, och då när jag har flyttat tillbaka till mitt älskade Stockholm   

 

Jag bor i Halmstad med min lilla familj fast min original familj eller hur jag skall uttrycka det, bor kvar i Stockholm där även min sons kussar bor med.
Jag saknar dom hela tiden, tänk vad lätt med barnvakt om man har familjen nära    

 

Jag ska lägga upp en bild från min snapchat:

 

 

Hahah här när jag är gudomligt trött men ändå försöker se fräsch ut hahahahahahahahha.
Herregud hur håret spretar. 
Tur jag har en väninna som är duktig på att göra inbakade flätor   

 

Nej nu ska jag gå och börja förbereda maten till mina grabbar.
Vad skall ni äta för något gott ikväll?
Hos oss blir det pytt i panna eller köttbullar och makaroner.   

 

Ha det så bra!
Kram J.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards